Nieuws

Onze klantenservice is er voor jou

Op onze website lees je veel over jouw pensioen en ons fonds. In ‘Mijn Pensioencijfers’ zie je het pensioen dat je bij ons hebt. Kom je er zelf niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Zo kun je contact opnemen over:

  • het samen bekijken of het doorlopen van de stappen in Mijn Pensioencijfers.
  • vragen over de informatie op onze website
  • vragen over een brief of informatie die je van ons hebt ontvangen

Bellen, mailen, schrijven of chatten met onze klantenservice

Je kunt onze klantenservice op verschillende manieren bereiken. Op onze contactpagina zie je onze contactgegevens en openingstijden staan.

Hou je gegevens bij de hand

Neem je contact met ons op? Dan weten wij ook graag wie je bent. Hou daarom de volgende gegevens bij de hand:

  • naam
  • geboortedatum
  • klantnummer bij ons fonds. Deze staat op brieven die wij je sturen en vindt je ook als je inlogt in ‘Mijn Pensioencijfers’ bij Menu – Mijn gegevens
  • Dit nummer staat op je paspoort, identiteitskaart of rijbewijs

We weten veel en nog net niet alles

Keuzemogelijkheid bij pensionering ‘Bedrag ineens’ nog niet helder

We merken dat we vragen krijgen over ‘Bedrag ineens’. Of je deze keuzemogelijkheid hebt bij het ingaan van je pensioen is nog niet duidelijk. Het parlement moet de aanpassing van de regels bij deze keuzemogelijkheid namelijk nog behandelen. De uitkomst van die behandeling bepaalt of de keuzemogelijkheid er komt en wanneer. Hij kan op zijn vroegst ingaan op 1 juli 2024. We kunnen hier dan ook nog geen concrete antwoorden op geven.

De klantenservice staat voor je klaar!


U chat met:

Chat offline

Tijdens werkdagen kunt u met ons chatten tussen 8.30 en 17:00

Chat

Welkom bij onze chat

1 medewerker online >

Uw waardering is verstuurd Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.