Nieuws

Bent u niet tevreden over ons fonds?

Niet dat wij graag willen dat u een klacht indient. We hopen dat u ons belt of mailt en dat we er samen uitkomen als u niet tevreden bent. Maar als dat onverhoopt niet lukt, kunt u een klacht indienen.

Oproep Ombudsman Pensioenen

Volgens Ombudsman Pensioenen Henriëtte de Lange weten veel mensen niet waar ze met pensioenklachten terechtkunnen. De Ombudsman Pensioenen is onafhankelijk en behandelt klachten en geschillen over de uitvoering van pensioenreglementen.

De Ombudsman heeft pensioenfondsen en verzekeraars opgeroepen om het deelnemers makkelijker te maken om een klacht in te dienen en hun klachtenprocedure duidelijk te communiceren, bijvoorbeeld door de procedure te publiceren op de website.

Onze klachtenregeling

Informatie over onze klachten- en geschillenregeling vindt u hier. Ook kunt u de volledige regeling downloaden.

Wanneer stapt u naar de Ombudsman Pensioenen?

Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen. Vorig jaar nam de ombudsman 446 klachten in behandeling. Dat waren er ruim 50 minder dan in 2017. Meer informatie over de ombudsman vindt u op deze website.


U chat met:

Chat offline

We zijn momenteel offline. U kunt hieronder een bericht voor ons achterlaten.

Chat

Welkom bij onze chat

1 medewerker online >

Uw waardering is verstuurd Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.